Blåtira

Ännu en gång har man vaknat upp å kännt att man aldrig borde dricka igen. Ännu en gång har man vaknat upp med mystiska blåmärken som man absolut inte vet vart dom kommer ifrån. Ännu en gång har man vaknat upp å kännt att man kan ha gjort något dumt igår, frågan är bara vad. Men det hör väl till dagen efter antar jag :)
Mina mystiska blåmärken finns det inte någon förklaring till, bland annat upptäckte jag att jag va helt öm under ögat, tankarna går tillbaka till föregående kväll "slog jag mig verkligen i ansiktet?". Springer till närmaste spegel för att se hur det ser ut, phu det syndes inte så mycket. Men ännu en gång har man alltså lyckats få en blåtira och ingen aning om hur, när eller varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0