GLÖMD och AfterDart

Vi överlevde helgen till slut. Sen att veckan kommer gå åt till att ta igen all sömn det har ju inte med saken å göra.

GLÖMD
Forsmyr å jag va de enda som representerade SM på denna festerifest så vi slog ihop oss med FBI. Kvällens tema var att bäst tema vinner. FBI hade kommit på den lysande ideen att vara vasaloppsåkare vilket resulterade i en vinst för just bästa tema.

image22

Visst är vi vackra :)..

Personligen bytte jag senare om till en gammal tröja som det stog "BÄTTRE HÅNGEL" på bröstet. Den va fint röd också. Resten av den kvällen gick jag runt å sa att jag va Björn Borg som åkte Vasaloppet och promotade Bättre Hångel.. Hade väldigt roligt åt det just då men skäms lite nu i efterhand :P.. Festen va annars väldigt lyckad, det va roliga och annorlunda lekar så bra jobbat CC.

AfterDart
Stort grattis till FBI-Hanna å FBI-Sara som var med i det vinnande laget. Själv fick jag aldrig ens kasta en pil för mina lagkamrater lyckas få ut oss ur tävlingen innan det blev min tur, tack för den killar ;)..
Men under kvällen hade vi nog den roligaste förfesten någonsin, någon fick den superbra ideen om att leka inte nudda golv. Ingen av oss tvekade och tog upp benen från golvet direkt. Detta pågick ett bra tag och jag har en rolig video när Mattias försöker ta sig fram till köket under lekens gång, men har tyvärr lovat att inte lägga upp den någonstans så vill ni ha den fråga honom lite snällt :)..
AfterDart sen va lika bra planerad som FörDömd, ännu en bra fest av D-Group alltså. Det fanns tydligen lite olika aktiviteter att hitta där men vi hittade bara tjurridningen vilket resulterar i ett par blåmärken och några sår, men det va det värt. Dansgolvet hade bästa musiken någonsin, Anna å jag dansade nog i princip hela kvällen. Kul när man kan precis alla låtar å att alla låtar går att dansa till så man inte bara står å gungar lite. Resultatet av att vi sjöng hela kvällen blev att Anna tappade rösten.. Det va väldigt svårt å tolka henne men tycker nog att våra tolkningar blev lite bätte än det hon egentligen försökte säga ;)..

Allt som allt så har det varit en jätterolig... lång.... helg. Å nu är det dags att komma tillbaka till verkligheten å plugga en massa denna vecka.

Två citat också:
Forsmyr sitter med en kniv i handen: "Detta är min favoritnecessär".. Känns som lite fel ord men kul blev det
Från ingenstans kläcker Mattias detta: "Jag känner mig som en liten.... övergiven.... fladdermus"

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0