I väntans tider

Andas ut, inte på det sättet.. Idag har varit en dag full med bara väntan. Började med seminarie kl 9 som va klart vid 10.15. Efter det va det ingen ide att sticka hem eftersom jag va lunchvakt i SAKS-rummet mellan 12-13. Å sen va det ingen ide att sticka hem där emellan heller för vi hade föreläsning kl 15. Då måste bara tilläggas att det är första gången någonsin vår klass har föreläsning efter kl 12 en fredag, man är inte redigt van vid det om man säger så.. Alltså som sagt, dagen har bara bestått av att vänta å vänta, men som tur var så har det varit underbart väder så vi har suttit ute några timmar.
Väl på föreläsningen får vi höra den skönaste kommentaren som en föreläsare kan säga eftersom vi inte va mer än 8 st som kom dit.

"Ja, jag hade ju egentligen inte heller velat komma hit"

Å gissa vad jag gör nu då?? Jag VÄNTAR på att Marie ska komma hem så vi kan gå ut å gå med Anna i det fina vädret idag igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0