Ikväll smäller det

Jaha, ikväll drar det igång.. Kravall ikväll, festerifest imorn å tävling med lite festligheter på lördag. Just nu sitter man bara å väntar fast inte på DÖMD utan på bilen som ska ta en till systembolaget.
För att sysselsätta sig har jag fixat till min header, den blev väl inte jättesnygg men jag är nöjd. Photoshop å jag kommer ju inte direkt överens så man ska inte klaga. Här är ursprungsbilden

image6

Självklart måste man bli inspirerad av en så vacker bild från festivalen, tänk bara känslan att stå inne i folkmassan å trängas, kan inte bli bättre :).. Årest festival lär bli den bästa på många år då grymt många bra band ska komma. Det blir nog mitt första år då jag faktiskt planerar att se band i förväg å inte bara hänger på anna för att se alla band hon ska se. Bara en sån sak som att Rage Against the Machine ska spela på Hultsfred är ju ett måste att se.

På återseende (på hultsfred)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0