Jakten fortsätter

Fick ett nummer till en kommunsnubbe hemma i Hultsfred som skulle kunna hjälpa mig hitta rätt försäkringsbolag, gissa vilket han sa att det va då TryggHansa så klart. Det försäkringsbolag jag som jag blev mest idiotförklarad av förut idag, kul att ringa tillbaka till dom nu då. Men ska ringa till Stålhagsskolan också för att få det bekräftat så det inte är if i alla fall.. Återkommer med info om det när det finns mer att säga..

Idag va det årsmöte för sektionen. Andra året i rad som jag håller i det, förra året gick mötet på rekordfarten 15 min å mitt mål var att slå det i år. 16 min tog det i år, kunde gått om jag pratat lite snabbare (går det?)... Lite trist att jag inte får testa på att slå rekordet nästa år :(..
Efter det stack jag å Frida å körde Bodypump, hur kul som helst men aj vad ont det kommer göra i typ en vecka framåt (kanske längre men lite otur och med den turen jag haft kan ni ju tänka er själva). Det värsta av allt är att värken säkert kommer komma smygande under hela dagen imorn, fast vad gör väl det. Imorn är det Badhusfest och sveda eller värk kommer inte att finnas med i ordlistan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0