Lite sämre blev den

För det första kom jag på att jag hade varit otroligt smart när jag beställde Stephanie Plum 11 från cdon.. Jag hade tydligen inte beställt något därifrån sen jag bodde hemma i Silverdalen så gissa vart den boken ligger nu, jo hemma i Silverdalen så klart. Å dit ska man ju inte föens efter sista tentan så kommer inte kunna läsa den på 1,5 månad ändå.. Väldigt deppig för det.
För det andra fick jag äntligen min invalidisering som jag har gått å väntat på i över 1 år. Försäkringsbolaget kom fram till att jag är 5% invalid, det känns som ganska mycket faktiskt. Jag visste ju att det skulle bli i procent men hade nog räknat med typ 2% eller nåt, inte hela 5%.. Men man får ju iaf lite pengar för det, men jag hade ju även räknat med att få för mitt otroligt fula ärr som jag fick efter den lyckade operationen (ja, sarkasm är mitt andra namn idag). Det visade sig att idrottsfall inte har något med ärr att göra över huvud taget så nu måste jag kontakta mitt vanliga försäkringsbolag om det. Antar att det kommer ta jättelång tid det här med nu, men det får det väl göra isf. Pengar kan ju självklart inte göra mitt knä snyggare, men med tanke på hur jag mått för mitt knä å hur det ser ut så är iaf pengarna en liten tröst. Det är ju inte jag som har gjort fel med knät, stygnen togs bort för tidigt och såret gick upp igen och rehabiliteringen ska vi inte ens prata om. Så nu har jag ett 10cm långt ärr mitt på knät som är lite mer än 1cm brett på det värsta stället.
Men hej, jag är ju ändå 5% invalid, dags att börja tänka positivt :)


Kommentarer
Postat av: Lill

Hör nu här! Jag gick och skulle handla boken fick veta att den inte skulle komma på flera veckor.
Fast å andra sidan är jag ju i Kaseklint nu för speedwayen närmare Silverdalen än dig.
Bli inte förvånad om mor din ringer och säger att ni har haft inbrott!! Mohaha

2008-04-21 @ 18:59:12
Postat av: Lina

haha, klarar du verkligen å vänta i flera veckor då? som sagt, cdon har den ju.. å du har helt rätt, med den turen jag haft idag så blir det nog inbrott hemma nu :p

2008-04-21 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0