SAKS

Visst är det kul när folk verkligen vill förändra saker. Årets styrelse har verkligen blivit helt perfekt, sjukt kul å se när alla är delaktiga i diskussionerna och kommer med nya förslag på saker som ska hända. Redan efter andra mötet har vi bestämt vad som ska hända. Det kanske inte är något som är 100% klart än men jag tror att under det här året kommer det alltid finnas saker att göra. Vad som ska hända tänker jag inte berätta utan det kommer märkas med tiden. Trodde först att jag hade tagit mig vatten över huvudet när jag tog rollen som ordförande för sektionen men jag inser nu att med styrelsens hjälp kommer det blir hur bra som helst. Ni är underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0