Stephanie Plum

Inatt kommer den ut. Den elfte boken av Janet Evanovich's deckar/komdie-serie om Stephanie Plum, prisjägaren som ständigt får sina bilar uppsprängda och spanar efter förrymda brottslingar tillsammans med sin mormor. Titeln till den 11e boken är Explosivt byte och det säger väl en hel del om vad som kommer hända i denna bok.
Det bästa med den här serien är att man inte kan välja en favoritbok, alla är lika bra å spännande. Man måste bara veta vad som händer i nästa, förut hade jag turen som kunde läsa alla de 10 första på en gång och jag måste säga att jag har lidit i väntan på den 11e i ett halvår ungefär. Hade jag inte varit en student som bara får 7000 i månaden hade jag haft råd att köpa den inbunda för flera månader sen, men nu är läget som det är och man måste vänta på poket-versionen, men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge..

Bara fem minuter kvar.... tihi :D

Kommentarer
Postat av: Lill

Hur kul som helst ju!!!
Jag har visserligen inte lika bra nedräknings koll som du men guud vad glad jag blev av att läsa det här!!
Måste köpa den så fort jag kan, hmm vad gör jag i eftermiddag??

Kram Lill

2008-04-18 @ 10:27:37
Postat av: Lina

Visst är det.. Är inte säker på att den släppts i butiker än bara, för den har inte släppts på adlibris men på cdon.. Aja, men kul, synd att dom inte räcker så länge bara :)

2008-04-18 @ 17:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0