Tenta/Wii/Elinpiad

Idag ska det skrivas tenta, den borde inte gå bra alls för jag har lyckats hitta massa andra roliga saker att göra istället för att plugga hela veckan. Sen att det har varit helt underbart väder har ju inte gjort saken bättre direkt. Tentan är egentligen inte svår, det krävs bara tålamod för att få in allt (tålamod är inte min starka sida). Sen är det ju eftermiddagstenta också, då har man ju all tid i världen att plugga på morgonen tänker man ju jämt..
Men fick mitt Wii idag så va självklart tvungen att testa det en liten stund. Väntar bara på chippet nu också så man kan börja spela lite andra spel and Wii Sports, visst är även det kul men det finns ju så många mer att testa på :).

Efter tentan idag blir det att stressa ner till stan för att köpa ett par skor som jag kan ha till Togafesten ikväll, för ärligt, va har man för skor till en TOGA??? Jag tror jag satsar på ett par sommarskor av något slag. Är ändå i ett behov av ett par nya då mina förra gick sönder precis lagom tills sommaren var över förra året :(.. Men eftersom vi ska tävla imorn så får vi en fulsittning ikväll (Toga-sittningen kallas den också), kommer bli jättekul, alla är klädda likadant, får bara hoppas att vi kan knyta dom rätt. Å imorn ska man försöka ta sig upp till själva tävlingen där vi bland annat ska slåss med riktiga fiskar. Ni vet när man sitter på en stock av något slag å slåss med kuddar, den gör vi fast med fiskar.. Kommer bli grymt kul.. Lördagen avslutas med en finsittning så även denna helg är det fullt upp, men det kommer bli så otroligt roligt.. Önska oss lycka till i Elinpiaden nu :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till!!! =)

2008-04-25 @ 18:19:06
URL: http://jlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0