Vit helg

Efter att ha somnat på soffan kl 23 en fredagkväll vaknade man nu upp väldigt utvilad. Kan inte minnas senaste jag hade en vit helg här uppe i Linköping, det brukar bara bli när man besöker Silverdalen konstigt nog. Denna dag kommer bestå av lite slappande nu på morgonen, en springtur i spåret, sen ner på stan för att träffa Marie. Vi ska äta glass på Bosses (världens godaste glass), sen hem till mig å se på film å eventuellt dansa dansmatta. Marie ska även klippa min lugg, det är bara ett måste för den har börjat bli alldeles för lång å irriterande.

Avslutningsvis: När jag vaknade på soffan inatt å gick å la mig i min säng hann jag se lite på Jay Leno där en av skådespelarna från Battelstar Galactica (stavas det så??), eller BSG som en nära vän säger (han har t.o.m. dvd-boxarna), va gäst. Hon fick frågan varför BSG va så populär, och hon svarar något i stil med: Ja, vi är ju inne på vår fjärde och sista säsong nu och folk tycker nog om den för att den är så realistisk (handlar den inte om några som åker omkring i rymden och krigar med andra planter?). Nästa mening: Den har ju både robotar och människor....
Kommer inte ihåg vad hon sa härnäst men tycker nog att jag fått fram min poäng i alla fall. En Sci-Fi serie som är realistisk? Skulle inte tro det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0