Bakfylla

Man mår som man fötjänar brukar man väl säga. Konstigt nog mår jag inte så dåligt utan är mest yr när jag försöker resa på mig plus att jag är otroligt törstig som alltid dagen efter.
Det blev en rejäl fest igår med SM och några nollor. Det började med att mina nollor och jag hälsade på hos SM så att nollorna kunde göra sitt nolleuppdrag vilket var att utmana Babben i Guitar Hero. Mina stackars nollor hade aldrig spelat Guitar Hero men ställde ändå upp så de inte var den enda gruppen som inte gjorde sitt uppdrag. Efter det började det pratas om en förfest på AL6A. Självklart reagerade jag stark på det "Men nä, för där bor jag" slängde jag ur mig. Jag tyckte ju att jag borde ha sett om någon av nollan bor i min uppgång liksom. Tydligen bodde hon på 6B alltså bredvid mig så det va bara att pallra sig tillbaka hemåt. Efter förfesten stack vi till Kårallen där jag personligen inte stannade speciellt länge. Inte för att det inte var kul utan snarare för att jag inte mådde så bra.
Å idag vaknade jag till första gången kl 8 fullt påklädd liggandes på mitt överkast. Snjezana upptäckte snart detta eftersom jag inte brytt mig om att stänga min dörr så hon var snäll nog att lägga min filt över mig. Så än så länge har jag inte gått upp utan sitter fortfarande med kläderna på mig och funderar på om man skulle ta sig till duschen å börja göra sig iordning för kvällens sittning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0