Nolle-P dag 3 å 4

I onsdags var det dags för den stora festen under Nolle-P, Munchen Hoben. SM lyckades strula till det lite med biljetterna men i sista sekund löste det sig för våra nollor ändå. Personligen hade jag skitkul, sprang omkring å pratade med äckliga pateter :P och gjorde ett tappert försök att lära känna nollorna lite bättre, fast egentligen var det nog bara dom som lärde känna mig eftersom det inte finns något slut på mitt tjöt när jag väl kommer igång.. I slutändan är det ett under att vi kom hem helskinnade, då Forre hoppade på min pakethållare så fort vi hade lite nerför, snacka om att använda hela vägen säger jag bara.
Dagen efter vaknade jag redan vid halv åtta men kom ju knappast upp ur sängen då med tanke på att den härliga bakfylleångesten kom smygande på mig. Lyckades till slut somna om igen och blev väckt halv ett, att man aldrig lär sig att stänga av mobilen :P..
Senare under dagen var det Nolle-P's första sittning, den ökända Ärtor och Punsch där vi får ärtsoppa till middag och pannkakor till efterrätt, vilket serveras med en sliskig punsch. Kräsen som jag är så hade jag sett till att äta rätt så mycket innan. Sittningen vart hur som helst väldigt lyckad. Frida och Silvi var hur bra som helst som TM och har satt ribban väldigt högt till de återstående sittningarna.

För att helt byta samtalsämne så hämtade Dennis den sötaste lilla hårbollen jag sett. Jag saknar honom något oerhört, varje gång jag går in i vardagsrummet så tittar jag dit där hans bur stog och det hugger till lite. Tänk så snabbt man kan börja tycka om något så litet som en råtta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0