Nolle-P fortsätter

Har varit ganska dålig på att uppdatera här den senaste tiden men Nolle-p kör slut på en i princip. Plus att jag har fått en förkylning som har varit lite påfrestande.
Sittningen i torsdags var väldigt lyckad, Silvi å Frida satte ribban högt för vi andra som ska toasta de resterande sittningarna. Även eftersläppet blev lyckat då många nollor stannade kvar å festade långt in på småtimmarna.
På fredagen var det Schlong Contest som går ut på att våra nollor ska skriva sånger om vårt kära SM samtidigt som våra konferencierar (stavas det så?) är jättefulla och springer runt å härjar med SM. KAn ju säga att det va grymt kul å se Sam å Nelli helt lealösa och samtidigt försöka hålla iordning på allt :P
Lördagen var det dags för dagen vi alla längtat efter så länge. Svartan, eller den Svarta lördagen som den också kallas. Det är den dagen på året då Linköpingsbor blir bedda att hålla sig borta från Vallaskogen eftersom det är hundratals fulla pateter/xare som varit full sen tidigt morgon där. Tycker personligen jag klarade spritspåret väldigt bra plus att jag lyckades flörta till mig några öl som hade blivit över.
På söndagen vaknade jag upp å mådde förvånadsvärt bra, förutom på en punkt. Jag kunde inte prata. Eftersom jag var själv hemma så försökte jag istället få igång rösten genom att skrika men inte ens det gick. Inte förens min mamma ringde upptäckte jag att rösten sakta men säkert kom tillbaka så pass att jag kunde viska. Idag ska jag toasta en sittning vilket återstår å se hur det går. Men med lite öl i strupen ska det nog gå bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0