Nu då?

Idag skulle jag å Fredda egentligen ha börjat våran praktik på FOI men eftersom Fredda har gått å skaffat sig halsfluss tyckte FOI att det var bättre om vi började tillsammans imorn.
Själv hade jag satt två larm för att jag verkligen inte skulle försova mig och har nu helt plötsligt en hel dag att fylla med meningslösa saker. Som jag ser det så har jag två alternativ, jag kan antingen åka ner till stan å hoppas på att dom har fått in några nya klänningar som man kan ha på nolleimplementeringen eller så kan jag stanna hemma å rensa ur min garderob så jag kan köpa ännu mer kläder som jag inte använder. Skulle ju kunna göra båda, men då har jag ju inget å göra nästa gång jag får en sån här dag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0