OS, just det

Med tanke på den sportfantast man är så är det väldigt konstigt hur lite man faktiskt har följt OS än så länge. Det är inte det att det varit ointressanta sporter, för fotboll, handboll, simning och allt är ju faktiskt kul att följa. Men på något sätt så har jag ännu inte fått in i systemet att TV ska vara på under dagarna så man absolut inte missar någotting. Istället när jag helt plötsligt får en uppenbarelse att det är ju OS nu så är det snabbt in på Aftonbladet som gäller. Men vem vet, det kanske ändrar sig när friidrotten börjar för det är nog den man sett fram emot mest ändå. Kom igen nu Sverige!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Samma här, älskar ju sport men har knappt sett något. Jag visste inte ens när os skulle dra igång. Men imorrn ska jag försöka se dammatchen vid 3 tiden.

2008-08-14 @ 22:30:27
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: johanna...

Själv har man suttit fastnaglad framför boxningen tom. Tönt - tja, kan hända=) allt bra?!?

2008-08-17 @ 18:15:35
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0