På tisdag, på tisdag, på tisdag

Längtar något helt otroligt för på tisdag flyttar jag tillbaka till staden som de senaste två åren har varit mitt hem.. Igår var jag deprimerad just därför bara för att jag kommer sakna alla här nere, men idag har jag kommit på att jag samtidigt saknar alla i Linköping också.. Det ska bli grymt kul att träffa alla igen och smålandsmänniskorna har alla lovat att komma å hälsa på mig väldigt snart så det känns hur bra som helst..
Har haft en liten lista i huvudet på allt som ska göras. Eftersom jag bara kommer på mer å mer saker jag måste göra och samtidigt ha världens sämsta minne så är det nog dags att skriva upp den så man kan sova i lugn å ro..

Avklarat: Börjat plugga, sagt hejdå till alla underbara människor, tvättat kläder (eller ja, mamma gjorde :P), 
Kvar: Klippa å färga håret, städa råttans bur, packa, ge tillbaka mamma hennes box, kopiera å fixa alla papper till försäkringsbolaget, lämna tillbaka nyckel och kläder till EXJOBBET, rensa ur Tonis bil (som tack för lånet denna sommar), PLUGGA

Ska göra mitt bästa för att listan ska se annorlunda ut imornkväll.. Men känner jag mig rätt så kommer jag sitta å tänka ut exakt hur mycket jag kommer hinna med på tisdagen innan jag åker och sen får stressa med allt för att jag sov för länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0