Listan

Det har faktiskt hunnit bli lite förändringar i listan, förvånad själv att jag tog tag i mitt liv..

Avklarat: Börjat plugga, sagt hejdå till alla underbara människor, tvättat kläder (eller ja, mamma gjorde :P), klippa å färga håret, kopiera å fixa alla papper till försäkringsbolaget, lämna tillbaka nyckel och kläder till EXJOBBET, rensa ur Tonis bil (som tack för lånet denna sommar), pluggat lite mer
Kvar:  Städa råttans bur, packa, ge tillbaka mamma hennes box, PLUGGA

Detta betyder att jag inte på något sätt behöver stressa imorn plus att jag får sova hur länge jag vill, underbart.. Men som alltid när man inte har den där stresskänslan så lyckas man alltid på något sätt vänta med verkligen allt tills sista stund och till sist springa runt som en galning den sista timmen eftersom grejerna ligger utspridda över hela huset efter en hel sommar..

Beräknad avresa om: 15h och 15 minuter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0