Skor

Ofta när jag är ute å shoppar så tänker jag att jag bara måste köpa ett par nya skor. Men oftast blir det bara att man går in i någon butik å snabbkollar lite lätt för att sen tycka det är skittråkigt att handla skor, det kan ju i å för sig bero på att man redan har spenderat hela CSN på massa kläder man aldrig kommer använda.
Men idag när jag gick omkring i mina helt underbara sjömansskor upptäckte jag att jag hade ett stort hål i sulan där endast ett litet tygstycke höll strumpan ifrån marken. Det har länge varit en stor spricka men älskar man ett par skor så vårdar man dem med stor kärlek. Fast idag var det tyvärr dags att inse att mina skor sjöng på sista versen och tvinga mina föräldrar som var på besök att köra ut mig till tornby (enbart för skohandel) så jag kunde handla fler än ett par. Vilket jag också gjorde, på Skopunkten så klart. Mamma hade redan köpt ett par på Skopunkten i Norrköping och var så smart att hon sparade kvittot så jag kunde handla två par för priset av ett. Resultatet av detta blev alltså ett par praktiska svarta skor som i princip passar till allt plus att par ljusbruna stövelaktiga (låga) som troligen inte passar till så mycket i min garderob, men dom var alldeles för snygga för att inte få komma hem till min skofamilj.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Skopunkten är bäst =) Billiga och snygga skor. Brukar komma därifrån med 3 par skor rätt ofta.

2008-08-29 @ 10:14:16
URL: http://angelica-j.blogspot.com/
Postat av: Lina

Visst det. Det kan vara lika med skohimlen :P

2008-08-29 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0