Tillbaka

Är äntligen tillbaka i Linköping och har äntligen fått sova i min alldeles egna stora säng.. Bilresan upp var inte den roligaste jag varit med om. Redan vid Gullringen hamnade jag bakom 3 lastbilar med bred last och kunde inte komma om dom vid något tillfälle, plus att jag inte såg så långt fram så jag inte vågade samtidigt som jag inte kunde köra som en biltjuv eftersom jag hade en råtta i baksättet som verkade livrädd vid varje sväng.
Väl uppe va det dags att börja packa upp, något som jag verkligen tycker är såååå tråkigt. Men för att det inte ska bli som det blev när jag åkte hem i somras och inte packade upp förens kläderna i väskorna användes så slängde jag ut allt på sängen så jag verkligen var tvugnen att ta tag i det innan jag kunde gå å lägga mig, det gäller att lura sig själv ibland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0