Tre TV-apparater, två boxar

Och gissa vilket rum som inte har en box, JO MITT.. Dennis har suttit å ockuperat TV nere i källaren med att spela Guitar Hero på mitt Wii hela kvällen och mamma blev lite irriterad över att hon inte kunde se på TV någonstans eftersom den andra boxen var i mitt rum. En halvtimme innan hon ska sticka till jobbet så säger hon bara att nu tar hon tillbaka boxen och jag inte får sno tillbaka den eftersom jag bara ska vara hemma i 1,5 vecka till.. Men varför tar hon den just idag då?? Hon ska som sagt bara vara hemma en halvtimme till och jag ska sova själv i huset vilket betyder att jag kommer vara lite rädd och reagera på minsta lilla ljud. Och eftersom jag är sjukligt mörkrädd så sätter jag alltid timern på tvn och somnar in till det. Det känns helt enkelt tryggare plus att det inte är lika tråkigt att lösa sudukon när man har lite ljud i bakgrunden.. Ja jag vet, I-landsproblem.. Nu ska jag gå å sura lite mer för det verkar som det är det jag är bäst på nu för tiden..


Uppdatering 20 min senare: Pappa hjälpte mig sno tillbaka boxen direkt efter mamma stack till jobbet, tihi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0