Vad ska man göra?

Vaknade nyss å hade ett otroilgt sug för att shoppa alltså förstöra ännu mer pengar. Men var sitter jag? Jo i min säng med en dator i knät. Det är även marknad i Hultsfred som hade varit kul att gå på, dels för att förstöra pengar dels för att man känner så många där nere. Men var sitter jag? Jo i min säng med en dator i knät.
Hur ska man fördriva tiden idag då? Det skulle egentligen ha varit faddermiddag men våra nollor har inte styrt upp något så tror inte det blir av. Jag skulle ju äntligen kunna ta tag i min garderob men det är nog ingen bra dag idag. Eftersom jag är sjukt sugen på att köpa nya kläder så lär det ju bli att jag istället behåller de gamla å tänker att den här kommer jag garanterat ha användning för å sen lägga den längst in för att hitta den igen när det är dags att flytta. Skulle kunna tillbringa dagen med att spela Wii hela dagen men har så svårt för att bestämma mig för vilket spel jag vill spela. Så vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0