Återuppstigen

Va alldeles för trött igår för att ens lyfta upp mina armar till tagentbordet och ge er en uppdatering av  julsittningen. Men nu har jag vaknat till liv igen, fortfarande en gnutta seg i och för sig men det hör väl till när man "jobbar".. 
Kommer inte kunna bjuda på några kort denna gång eftersom jag inte fått hem mitt nya batteri till kameran än, men det är på väg hoppas jag. Istället får jag väl helt enkelt berätta lite. Lugn å skön förfest med knappt inget skräp alls, va nog första gången! Lagom tills sittningen började blev jag lite fuller, men inte så full som folk trodde eftersom jag gick å halkade på samma ställe fem gånger under kvällen. Borde kanske ha lärt mig men även om jag gick väldigt försiktigt där (tecken på att jag faktiskt lärde mig lite) så halkade jag till ändå. Lyckades aldrig sätta mig som tur va och tror till å med att jag lyckades behålla innehållet i glasen och på tallriken. Efter det blev det lite mellanfest (på alldeles för liten yta för så många) å sen ännu mer härj inne på HG. Slutsatsen är att kvällen va rolig, sittningen lyckad och folket va som alltid trevliga. 

Dags att börja jobba igen, bara två veckor kvar!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0