Dagens teknik alltså :P

För andra gågen den här veckan gick jag till jobbet idag å när jag går tycker jag det är skönt att ha lite musik på för det blir rätt så tråkigt annars.. Men idag så krånglade ju självklart mobilen och allt utom basen/elgitarr (vad det nu va) hördes starkt, allt annat hördes lite dovt i bakgrunden.. Det försökte jag ju fixa på vägen och tittade väldigt lite på var jag gick, jag hade hala skor och snön hade fallit under natten.. Detta resulterade i att jag gick omkring som bambi på hal is samtidigt som jag inte tittade mig för, konstigt nog lyckades jag parera benen varje gång så jag inte ramlade.
Väl på jobbet klagar jag till Fredda att min mobil är knäpp och han försöker genast fixa den. Efter ett tag försöker jag igen men det låter likadant. Fredda tittar lite närmare på headsetet och frågar: Såg det ut så här förut? och visar upp mikrofondelen där en sladd inte satt ända in. Hm, ja det kanske det gjorde sa jag å ville sticka hem med svansen mellan benen. Nu fungerar det iallafall igen så jag kan lyssna på min älskade musik.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0