Efterlyser

Ojoj. kom precis hem från festen och jag har ingen aning om vart forre är och ärligt talat är jag orolig. Jag har ringt säkert 20 gånger och lämnat i alla fall ett argt meddelande men inte hört något. Att han va full kunde alla konstatera då han försökte dölja sin tandvärk med vodka, och ja det verkade funka.. Men du försvann och du är min cyklahem-kompis så är väldigt orolig för dig.. Hör av dig när du ser det här eller något av alla andra sätt jag försökt kontakta dig på, för annars ger jag mig ut i rydsskogen å letar efter dig. Har redan dåligt samvete att jag lyckades få dig att ramla med cykeln utan att vara i närheten, behöver inte ha att du sover i rännstenen där också... :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0