Försovning

Men inte för min del, utan när jag kommer till jobbet idag ringer Fredda å berättar att precis vaknat, detta innebär att han kommer komma om en timme ungefär och jag har ingen aning om vad jag ska göra eftersom han har filerna.. Om jag kunde räkna ut hans lösenord så kanske men så smart är jag tyvärr inte. I och för sig så sitter jag ju på ett förtetag med nästan enbart hackers, så det skulle nog inte vara så svårt att få hjälp. Måste helt enkelt bara hitta en smart, lättlurad singelkille som jag kan flörta med tills han hjälper mig och därefter låtsats som att han inte finns.. Eller inte, så elak är jag inte så andas ut mamma, du uppfostrade en snäll flicka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0