Förtidig julklapp

Hjälp, jag vet inte vart jag ska börja detta inlägg men antar att det bara är att börja.. JAG HAR BLIVIT NOMINERAD TILL ATT FÅ PLUGGA PÅ RMIT I AUSTRALIEN HT09.. Å jag kan inte sluta le.. Såg mailet för ca 15min sen å har sprungit runt hela huset å hoppat av glädje å skickat till resterande familjemedlemmar som inte är i huset, samt ännu fler vänner.. Än så länge är det bara preliminärt men vill man bara tillräckligt mycket så kommer man iväg, det ska bli mitt nya motto!! Detta betyder att om ca 6 månader kanske jag åker runt halva jordklotet.. Ååå längtar redan :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS

2008-12-20 @ 17:30:03
URL: http://jareback.com
Postat av: Lill

Grattis!! Så spännande!

2008-12-21 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0