Hårresande dröm!

Egentligen ska jag skriva en över- och underbeläggning som behov just nu men har suttit å stirrat mig blind på ordet beläggning i säkert fem minuter nu så tänkte att det kanske kommer något efter att jag skrivit ett litet inlägg här.
Idag vaknade jag upp en aning orolig eftersom jag inte kunde avgöra om jag det jag drömde va sant eller inte (va alltså lite trött och visste nog egentligen inte vart jag var ens en gång). Drömmen handlade om ett ex och mig, att vi skulle försöka igen osv, men det är inte det viktiga. Det viktiga är att jag vid ett tillfälle stod framför spegeln och verkligen beundrade mitt nyodlade skägg. Jag tänkte verkligen: varför har jag inte sparat ut till skägg förut, jag passar ju skitbra i det! Ni kanske förstår hur lättad jag vart när jag yrvaken sprang till spegeln för att se att det inte fanns något skägg.. 
Dags att börja jobba igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0