Helt i onödan

Efter jobbet va det möte å efter mötet va jag tvungen å möta Persliden på Swedbank nere i stan, alltså åt helt andra hållet från min lägenhet. Persliden måste nämligen ha fullmakt för SunTrips-kontot och igår när han va där nere å härjade med dem sa de att ordförande för sektionen måste godkänna det på plats, trots att jag hade godkänt det med underskrift i ett protokoll.. Väl där sitter vi först å väntar på att få hjälp från kundtjänst, men alla som har väntat på det på en bank vet hur lång tid det kan ta, vi va sju nummer ifrån men hade lätt klarat av en julhandel till tjugo personer där emellan. Egentligen skulle vi inte ens till kundtjänst men tänkte det kunde vara bra att gå genom dem. Men när det efter 20min bara hade rört sig med ett nummer tröttnade vi å gick bort till företagsdelen, å bara stod där å såg dumma ut tills någon hjälpte oss. Det jobbiga nu då är ju att det inte tog speciellt lång tid, vilket måste betyda att vi såg nog rätt så dumma å vilse ut :P.. Hjälp fick vi och allt löste sig, men det visade sig att jag inte alls behövde vara i närheten för det här. Han ville inte ha mitt leg, han ville inte ha någon signatur, egentligen ville han nog inte ens prata med mig.. 
Sensmoralen i den här historien är att det spelar sjukt stor roll vem man får prata med för att få saker gjorda. SKAFFA KOMPETENT PERSONAL, SNÄLLA!!! Nä nu ska jag sluta sura å gå å slå in mina julklappar istället.


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, kontot skulle legat på Handelsbanken istället, där får man garanterat bäst service.. :) Välkommen in i eftermiddag för att föra över kontot, då får du träffa mig i kassan! Pusss!

2008-12-11 @ 10:11:57
Postat av: Lina

haha.. ska bara byta bank lite snabbt då ;).. ha det så bra på jobbet.. pusspuss

2008-12-11 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0