IFS

Ikväll har vi varit på studiebesök på IFS, efter jobbet å julklapsköp kom man hem rätt sliten och absolut inte på humör för att stick iväg igen.. Men väl där va det väldigt intressant, plus att vi fick klättra klättervägg!! Själv har jag ju aldrig klättrat på riktigt om man inte räknar med när vi som småttingar slängde fram en tjock matta och klättrade upp å slängde oss ner. Men nu va det 9m högt (väldigt högt för den höjdrädde Lina) och det stod en person nere å höll emot så man inte skulle falla platt till marken. Jag kom nästan ända upp men hittade inte rätt grepp bland de sista tagen så jag släppte efter lite krånglande. Mannen nere på marken undrade om jag skulle ta tag igen och försöka med den sista biten. Detta fick mig att titta ner och inse att jag hänger i ett rep högt över marken å drar ur mig "hjälp va högt, släpp ner mig!" lite lätt hysteriskt. Väl nere hade jag svårt att sluta skaka, men ärligt så tyckte jag om det, ska nog försöka klättra snart igen :)

Kommentarer
Postat av: Silvia

Bra Lina! De heter IFS annars=)

2008-12-12 @ 14:15:18
Postat av: Lina

haha.. ops :P

2008-12-15 @ 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0