Julmys

Hallå i julmörkret. Hoppas ni haft en bra kväll för det har jag.. Har varit hemma hos Frida å Igor å haft julmys. Frida hade bakat jättegoda lussekatter å en massa annat gott å silvi stod för glass å fruktsallad, muuuums!! Personligen stod jag för en sen ankomst då jag helt glömde bort tiden när jag låg i sängen å läste ännu en av Marian Keyes underbara böcker.. Till allt detta tittade vi på Svenska hjältar och tror nog alla tre va nära till gråt ett antal gånger för ärligt vilka helt otroliga berättelser dom har och det man egentligen ska bry sig om, vilka prestationer.. Det går inte annat än att bli imponerad..
Veckan är sista veckan på FOI vilket bjuder på blandade känslor. Dels ska det bli skönt att komma tillbaka till det slappa filfak-mönstret där man kan sova ut mitt i veckorna å plugga sent in på nätterna. Men efter att ha varit där hela terminen har man börjat komma in i rutiner och börjar känna sig lite bekväm där nere. Fast egentligen ska man väl inte behöva sakna det allt för länge eftersom de har erbjudit oss att skriva C-uppsats där, yeayh!
En annan sak veckan kommer bjuda på är en ångestfylld väntan, väntan på brevet/mailet (hur nu svaret kommer) på om jag blir nominerad till australien nästa hösttermin eller inte.. Gaaa, kan knappt vänta.. Börjar skaka av nervositet bara jag tänker på det.. Menmen, den dagen den glädjen/sorgen, återstår å se!
Sov så gott


Kommentarer
Postat av: Lill

Jasså vilken var det? Jag kom efter mycket nervös väntan med till Norge så jag håller tummarna för dig nu! För nu är de ju lediga :P Bara nervös känslan i magen kvar nu, hjälp hur ska det gå

2008-12-16 @ 09:04:20
Postat av: Lina

Vilken va vad??

Jajust det.. Läste något om det å har glömt gratulera dig så grattis :).. När åker du?

PS. det kommer gå jättebra DS.

2008-12-16 @ 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0