Lite av varje

Läste precis att väldigt glädjande nyhet. Hultsfred måste ha skärpt till sig sen jag gick i skolan där för på min tid fanns Hultsfreds gymnasium, eller Stålhagsskolan som det hette då,  med på listan på Sveriges sämsta gymansie (inte jättesämst, men helt klart med på listan). Nu gick den inte att hitta där så bra jobbat, är det Cynthia som är den nya rektorn?? aja bra jobbat iaf, det va på tiden!!
Menmen, väntar fortfarande på besked om Australien, å imorn är det sista dagen så antar att om jag inte fått veta något då så är det väl bara å anta att jag inte fått platsen :(.. Får väl helt enkelt ge mig ut på andra äventyr helt enkelt i så fall.

Imorn är sista dagen på jobbet och vi kommer inte bli helt klara, men vi har skrivit ett PM till handledaren på skolan där vi ljugit lite om hur långt vi kommit, vilket betyder att vi måste ha kommit så långt till slutrapproten ska in. Jättebra sätt för att skapa sig själv en deadline då FOI inte har gett oss någon.. Men efter jobbet bär det av mot Silverdalsskogarna för att äntligen kunna njuta av ett jullov.. Planen är att inte lyfta ett finger före nyår (skolrelaterade saker dvs) och bara glömma allt som rapproter, PM å tentor heter.. Å vad jag längtar :)... Håll tummarna för mig nu att det dimper ner något i brevinkastet imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0