Lov i Silverdalen

Imorse när jag vaknade va jag inte säker på att gårdagen verkligen hände så va tvungen att snabbt kolla mailen igen för att se om jag fått det där otroligt underbara mailet, å det fanns där idag med :)..
Åkte till Silverdalen igår å det är där jag kommer stanna tills den 5/1 troligen, fast det kommer bli några turer fram å tilbaka till Linkan av diverse skäl, bland annat nyårsfirande där.. Denna helg jobbar mina föräldrar så jag kommer vara själv ganska mycket under dagarna men på måndag skulle vi tydligen ge oss ut  skogen för att leta efter den perfekta granen. Å efter det blir det att klä den, min favoritsyssla innan jul :).. Nä nu måste jag ge mig upp å börja att se om jag kan laga datorn där nere :S.. Trevlig helg folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0