Luciakraballen

Vi kan andas ut, Forre är upphittad. Ca kl 13 fick jag ett sms "jag lever" typ.. Men hur som helst så va faktiskt Luciakraballen rolig. SVP hittade ett litet dansgolv där vi höll till hela kvällen med stå å hej, kul att se att ettorna faktiskt håller ihop lika bra som på den gamla goda tiden när vi var ettor ;)..
Men det blev ändå som vi trodde och ekonomerna hade tagit sig vatten över huvudet och vart tvungen att stänga dörrarna till spelningen. Inte för att jag försökte komma in för Timbaktu (vet inte ens hur det stavas) är inte direkt någon favorit om man säger så, men överallt hörde man folk muttra "dom stängde dörrarna, jag fick inte se honom". Trodde inte han va så stor ärligt talat, menmen...

Slutsatsen är i alla fall:
Cider spilldes, drinkar krossades, fötter trampades på men vad gör väl det när det är kravall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0