Måndagsmorgon

Kan vara det värsta som finns! Jämför man det med infleunsan, magsjukan eller bakfyllan så tar jag hellre dem mixade än mångagsmorgonen. Inför den här måndagen (som så många andra) fick jag för mig att det var en sjukt bra idé att läsa ut min bok vilket betyder att jag låg uppe halva natten och fick mig en så där 4h sömn. Det här var inte den smartaste idéen eftersom jag kommer behöva hålla mig vaken hela eftermiddagen/kvällen/natten och stressplugga inför tentan imorn. Kan inte påstå att jag är speciellt orolig för tentan eftersom jag vet att jag inte klarar den men ska försöka tänka på en sak som mamma sa till mig i lördags "tro på dig själv". Jättebra råd verkligen men jag tror inte på min tekfak-lärare, han rättar fel och konstigt! Okej, kanske inte fel, men i alla fall konstigt, vi är filfakare, vad begär du av oss??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Lite julpynd nu och mer sen :D. Ses vi på sittningen i morgon?

2008-12-01 @ 15:59:17
URL: http://jareback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0