...

På väg hem från jobbet igår ringer telefonen "hej jag har hittat Gustavs mobil". Eftersom jag hade headsetet i fattade jag ingenting och undrade vem det va som ringde, han svarade att han hette Jonas och vi kom överens om att jag skulle hämta mobilen då han ringde precis när jag va utanför a-huset och han själv satt i a-huset. Jag går till korridoren han satt i och hittar en från mitt festeriårs D-group. "Nämen va det du?" frågar vi samtidigt och skrattar. Jag får mobilen och börjar ringa till de som går samma kurs som Gurra. Eftersom de hade seminarie så kunde jag tyvärr inte lämna över mobilen då och bestämde mig för att lägga den i SAKS-rummet, för jag va trött och ville bara hem egentligen. På väg ut från A-huset gick jag förbi Bagge, Gurras rumskompis, och räckte över mobilen till honom istället....

Frågan är ju bara varför han ringde mig, jag brukar alltid finnas med i mitten av telefonlistor så det känns lite skumt, och turen att jag cyklade förbi a-huset.. Livet är väl helt enkelt fyllt av sammanträffanden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0