Vad händer egentligen?

Ingen aning om vad jag drömt inatt, men jag måste ha trott att jag va vaken iallafall. Vaknade en kvart innan alarmet idag och upptäckte att jag tänt sänglampan, satt på tvn och hade fjärrkontrollen i sängen. Tvn hade inte samma kanal som när jag stängde av den igår så måste helt enkelt trott att jag tittade, och vem vet, kanske det va något läskigt så att jag tände lampan. Men hur som helst så ansåg jag mig vara ganska pigg just då MEN... inte steg jag upp för det utan lyckas somna om de sista meningslösa minutrarna som resulterade i att jag inte visste vad som hände när alarmet kom igång och vaknade inte till förens två snoozningar. Upp kom jag ännu senare, för jag trodde av någon anledning det va något djur som far illa och tröstade "djuret" dvs mobilen och tänkte "så så, det blir snart bättre"... Borde jag bli orolig?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0