Vågar man vänta?

Hm, med en bärbar som jag inte vågar sätta igång något mer och med en stationär som är otroligt gammal vet jag inte längre om jag vågar lita på att de ska vara varandras backuper längre.. Och skulle jag förlora alla mina bilder sen nästan 4 år tillbaka skulle jag ju bara dö av sorg. Därför funderar jag nu på om man kanske skulle ge sig själv en lite förtidig julklapp i form av en extern hårddisk. Har hittat en på 1TB för vettigt pris men äntligen har snålänningen i mig vaknat till liv efter 22 år. Kommer ju ändå behöva en ifall jag flyttar till australien nästa höst, och vad det ser ut som nu kommer den kanske behövas tidigare än det. Ha, borde bytta namn på den här bloggen till "I-landsproblemsbloggen"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0