Världens sötaste

Jag vill bara börja med att tacka Silvi å Frida för att dom är så otroligt gulliga och underbara.. Gick med på att möta Frida å Silvi efter jobbet idag och gissa vad dom gjorde, dom gav mig en försenad födelsedagspresent!! Det är liksom vår grej att ge födelsedagspresenterna långtlångt efter födelsedagen, troligen mest bara för att vi är lata menmen.. Jag fick ett kit från bodyshop med doften av grapefrukt som luktar helt sjukt gott.. Å eftersom dom vet att jag är överkänslig mot parfymer å krämer av alla slag så hade de rådfrågat butiksbiträdet så det inte fanns några onaturliga saker med i, plus att jag fick med ett litet prov så jag kan byta ifall det inte går.. Men än så länge har jag inte kännt något svidande eller kliande på handen så tror nog för första gången någonsin att jag ska kunna njuta av en hudkräm som luktar något annat än just hudkräm.. Tack än en gång Silvi å Frida!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0