Blir bara hemskare

Det kom in en liten kille med sin mamma i affären idag å hade en sån där gräslig frisyr som killarna hade på låg/mellanstadiet när de lämnade kvar en lång tofs i nacken.. Det va bara det att den här killen hade sparat en jättetjock svans å den va alldeles för lång.. Min första tanke var att jag ville rycka bort den, inte klippa bort den utan verkligen ta tag i den å slita allt vad jag har. Killen kan inte ha varit mer än 10 år, nu börjar jag bli redigt rädd för mig själv.. Ska nog använda helgen åt att försöka bli mitt ganska lugna men lätt hysteriska jag igen..

Kommentarer
Postat av: Lina

haha tack för den anso.. bara för att man svingar lite för mycket med innebandyklubban ibland ska man väl inte behöva vara rädd för en :P.. hoppas allt är bra med dig där nere nu.. väldigt sugen på att komma å besöka dig :)

2008-07-11 @ 22:35:51
Postat av: Lina

Lite kallt?!? Här har vi ju 17 grader trots att det är sommar :P

2008-07-14 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0