Fint väder?

Har varit inne på SMHI nu å det står att det ska vara fint väder hela dagen, har väldigt svårt å tro att detta kan stämma eftersom jag är helt ledig hela dagen. Men eftersom det är så himla fint väder tänkte mamma å jag passa på å skura mattorna nu.. Det blir nog inte i sjön som det va tänkt från början utan istället står vi på bryggan för att sen skölja av med högtryckstvätten. Kan bli rätt så intressant det här.
När vi är klara med det ska jag bege mig mot Vimmerby å hälsa på det nyförlovade paret Lollo å Håkan. Där kommer det bli lite grillning å lite mys med alla djur. Om det inte har tillkommit någon i deras "lilla" familj så är det än så länge 2 hundar å 2 katter, vill ha för mig att jag hörde något om en tredje katt.. Återstår å se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0