Halvfullt, inte halvtomt

Ska jag överleva denna sommar måst ejag nog försöka börja tänka positivt istället för att bara tänka att allt är skit, vilket det egentligen inte är. Jag har jobb även om det kanske är för mycket jobb för tillfället, jag kan umgås med mina vänner som jag väldigt sällan kan umgås med annars å jag har ett helt hus för mig själv.
Har jobbat 5 dagar nu på min 17-dagarsperiod och alltså är det BARA 12 dagar kvar. Glaset är alltså halvfullt å allt sånt där skit man säger. Imorn efter jobbet åker jag å Becka till Pauliström för att träffa Anna (inte samma Anna som jag pratat om innan). Vi ska senare på kvällen ge oss in till Vetlanda för att festa med 40plusarna :). Söndagen blir det att åka hem tidigt så man kanske hinner piggna till lite innan jobbet, som tur är börjar jag kl 11. Sen börjar veckan som jag fasat för hela sommaren, då dagarna är schemalagda minst 10h. Men som sagt, glaset är halvtomt, om en vecka har jag ju bara 5 dagar kvar innan jag har en dag ledigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0