Heltomt

Min morfar räddade mig från en huggorm, min mormor lagade den godaste maten som finns (kroppkakor), min farmor fick jag aldrig träffa, min plastfarmor gjorde speciella bullar åt mig och min farfar var bara den snällaste människan på jorden. Ingen av dessa människor finns i mitt liv längre och det känns bara tomt. Förhoppningsvis blir det här min sista begravning på länge nu men man ska väl inte ropa hej för tidigt antar jag. Farfar kommer begravas på sin födelsedag vilket känns både bra å konstigt. Den dagen har man ju i alla år firat  men nu kommer man istället sörja en bortgång. Men samtidigt som man kommer vara extremt ledsen den dagen så kommer vi ändå fira hans liv för en sista gång just på hans egen födelsedag.



R.I.P.
Per Andersson
160801-080719

Sov så gott farfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0