Lunchrast

Det verkar som att UFBFS har gett sig fan på att tracka mig så mycket det går den här sommaren. Idag när han skulle betala var han tvungen att fråga mig om jag inte spelade fotboll längre. Nä svarar jag lite kyligt. Är det för knäna? är nästa fråga, Japp säger jag lite irriterat.. Då kommer det som jag anser att en frisk människa inte säger till någon över huvud taget: Ja, det kunde jag nästan räkna ut, du har ju blivit rätt så mycket större sen förra året.. Jag har aldrig någonsin slagit någon i hela mitt liv men just då var jag extremt nära.. Istället ger jag honom en blick som säger att han aldrig mer borde komma in i butiken någonsin för då kommer det sluta illa, men tro inte att han fattade det. Fem minuter efter att han hade gått kom han in för att hämta sin papperskasse som han hade haft pantburkar i, dumt att låta en sån gå till spillo liksom, människan är ju så otroligt snål också.. Jag fortsätter med mina mördarblickar medans han böjer sig ner å muttrar något om åderförkalkning.. HAHA tänkte jag.. Usch jag börjar ju bli en redig hemsk människa, men jag är så arg nu. Till å med kunden efter blev arg på UFBFS, han tyckte jag skulle skrikit gubbjävel till honom, men jag ansåg att det inte var tillräckligt elakt.. Han höll med!! Bara 4h jobb kvar denna vecka, en liten ljusglimt i mörkret :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0