Raindrops keep fallin' on my head

Det är vad det känns som i alla fall!

En ledig dag helt bortkastad.. Det längsta utanför dörren jag har kommit idag var att sträcka ut benet för att känna om det var kallt eller inte "imorse".. Men det hade ju egentligen inte spelat någon roll om det var kallt ute eller inte eftersom jag inte har varit ute något.. Vädret har sett ganska trist ut så då tänkte jag att det är lika bra att spela med. Men imorn sticker i alla fall jag å Anna till Linköping för att se Sex and the City filmen å sen laga lite god mat å dricka vin efter det.. Synd bara att det blev lite missförstånd med jobbtider för Marie så inte hon kunde hänga med bara, hade ju sett fram emot denna helg hur länge som helst.. Men det är sista lediga helgen (och dagarna) på evigheter och det är väl bara å vänta å se när jag faktiskt kommer antingen slå UFBFS eller börja skälla ut honom så han kommer få mig sparkad, för tro mig, jag har övat på ett tal i många år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0