SATC

När vi först fick reda på att det skulle bli en film av sex and the city började vi genast längta efter att se den, igår va dagen då vi äntligen gjorde det. Trots alla förväntningar var den absolut ingen besvikelse, den va lika bra som serien om inte bättre bara för att den inte tog slut efter 20 min..
Det enda som fanns att klaga på under biobesöket var att det satt en väldigt störig "dam" som skrattade precis åt allt som Samantha sa å gjorde även om hon typ bara satt på en stol.. Det va inte långt ifrån att vi ställde oss upp å sa att hon skulle skärpa sig, men det hade säkert förstört filmen mer..
Efter filmen stack vi hem till mig å lagade jättegod middag å sen slöade framför tvn tills det va läggdags. Anna blev tvungen att sova över hos mig eftersom hon glömde sin nyckel å reserven som jag oftast brukar ha ligger hemma hos henne för tillfället. Men det gjorde inget, vi hade mysigt iaf.. Tur att man har stor säng bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0