Sovmorgon

Jag upptäcker att jag får mindre å mindre att skriva om nu, det kan bero på att jag faktiskt inte gör så mycket annat än att jobba å hur kul är det att läsa om när kunderna står å diskuterar regnet med en, inte alls kul skulle jag säga. Men i alla fall så jobbade jag hela helgen, surprise.. Nästa helg är jag ledig för då har anna å marie kommit hem från NY å vi ska eventuellt iväg till Linköping för å se Sex and the City-filmen.. Efter det har jag fyra veckors jobb kvar å då va det egentligen meningen att jag bara skulle vara ledig 2 av dom dagarna, men sa att jag absolut inte kunde jobba sista helgen för jag måste plugga till en tenta, den tentan som jag inte gjorde innan sommaren.. FIck förresten reda på att jag klarade min Organisationsteoritenta. Helt otroligt måste jag säga eftersom den har varit prio 2 då den alltid gått samtidigt som någon annan tenta.. Ordbajs kan man tydligen komma långt med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0