Tagit tummen ur röven

Efter två månaders vila har jag äntligen tagit tummen ur röven å fortsatt min utredning av vilket försäkringsbolag jag hade när jag gick mitt sista år på gymnasiet. Ringde skolan för några dagar sen å då fick jag äntligen reda på att det va Trygg Hansa i alla fall (där dom absolut inte ville prata med mig sist jag ringde). Så ringer upp dom idag å det gick sååå himla mycket bättre. Fick hjälp direkt å dom fyllde i en anmälan på en gång, så skönt att det finns vissa vettiga människor här i världen i alla fall.
Men nu återstår bara ett problem, jag måste få tag på ett intyg att jag faktiskt gick på gymnasiet (eftersom det är frivilligt) å alla på skolan har semester nu, dumt att ta tag i detta mitt i sommaren tydligen. Sen måste jag ha papprena från folksam om att jag är 5% invalid å dom är självklart i Linköping, alltså blir det att vända upp å ner på rummet för att hitta dom nästa gång jag är där uppe. Å till sist behöver dom ett kort på mitt ärr för äntligen ska jag få pengar för det också.. Återstår å se när jag kan skicka in alla papper men det har ju i alla fall gått framåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0