Lögner å förstörelse

Det har varit en rätt så händelserik dag på konsum idag. Bland annat har UFBFS trott sig känna mig bättre än han gör å GB-lastbilen ska man tydligen se upp för.
Idag slapp jag ta hand om UFBFS i kassan, men var ändå tvungen att vara i närheten lite då å då. När jag gick förbi nämnde han att jag hade en tatuering, jaha sa jag å bara gick därifrån. Efteråt fick jag reda på att jag inte hade hört hela historien. Då hade han stått å berättat för min chef att han suttit å tittat på porrfilm kvällen innan å hade sett en tjej med massa ormtatueringar som slingrade sig lite överallt på kroppen. Detta jämförde han med att jag hade en stor tatuering långt ner på ryggen, nästan vid rumpan, vilket han sa väldigt högt så alla i butken kunde höra (förutom jag för jag stänger av öronen när han kommer in). För det första så har jag inte någon sån tatuering, för det andra hur skulle han kunna få reda på en sån sak ifall jag nu hade haft det? Jag har aldrig i hela mitt liv visat min rygg för honom å aldrig heller påstått att jag skulle ha en tatuering där. Den han kan ha sett sitter på min ankel å är väldigt liten. Frågan är då varför han hittar på en sån sak?? Eftersom jag redan är va rädd för honom innan detta så blev det ju knappast bättre av det här, liksom kul att han tittar på porrfilm å tänker på en annan :S..
Det andra som hände idag va att GB-bilen va på besök. Han kommer alltid en jättefin färgglad lastbil. Idag va det en ny kille på jobbet, första dagen å allt. Vad händer då?? Jo han backar rätt in i ett av våra skjultak så både vårt tak knycklas till plus att det blev ett väldigt stort hål i hans bakdörr. Jag å Cilla (jobbarkompis) iakttog hela händelsen å var livrädda att han inte skulle stanna å istället backa på oss. Cilla hamnade nästan i chocktillstånd medans jag knappt kunde få luft för jag skrattade så brutalt. "Bara för att du gjorde så där ska vi ha varsin tröja från dig" säger Cilla. Livrädd som den stackars killen verkade vara för Cilla gick han lydigt tillbaka till bilen å hämtade oss varsin tröja med den där lakritspucken på.

När den stackars GB-killen ringt sin chef fick vi höra att GB ville ha kort på olyckan både före å efter, detta är faktiskt ordagrant det han sa men vi lyckades bara ta kort efter olyckan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0