Äntligen

Nu har man alltså klarat av två år på det Systemvetenskapliga programmet, alltså hälften av den tid man har tänkt spendera där. Vad har jag lärt mig i år då? Väldigt svår fråga måste jag säga.

Kurser: 1. Förvaltning av programvara, 2. Processer, IT-System och koordination, 3. Databaser och datamodellering, 4. Organisationsteori, 5. Inter- och intranät, 6. Statistiska metoder, 7. Socialpsykologi i arbetslivet, 8. Systemutvecklingsmetoder och CASE-verktyg

En ganska salig blandning med lite programmering, lite matte å en massa annat. Nästa termin blir det praktik 30hp, alltså hela terminen. Som jag nämnt tidigare ska jag å Fredda vara på FOI, väntar i och för sig fortfarande på det slutgiltiga beskedet men undersökningen hos SÄPO verkar ta tid, undrar varför, hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0