Det är nära nu

Man märker verkligen på människor när sommarlovet är nära. Man ser lite ledsen ut för man ska träffas ut på några månader men känner samtidigt den där lättnaden över att inte behöva plugga. Vi hade vårt sista seminarie idag så det blev några hejdå-kramar till dom som inte ska på återmatningen imorn. För övrigt gick seminariet bra, även att jag fick en jättesvår fråga under opponeringen. Lät kanske som en idiot när jag svarade men har nu i efterhand kommit på ett jättebra svar, eller snarare en motfråga. Varför är det alltid så, när man väl har svarat så ska man sluta tänka på det så man slipper gå omkring å ha ångest för det mycket sämre svaret man gav. Aja, nu ska jag bara gå å skriva klart mitt PM också sen blir det inget mer plugg på behövlig tid, istället ska jag stå å knega i orange pik-tröja å gråa byxor å återta förlorad tid med mina pensionärer hemma i Konsum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0